FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Darling in the Franxx Wiki rozbudowując ją!

Walczące Marionetki – trzeci odcinek anime Darling in the Franxx.

Streszczenie Edytuj

Ponieważ Hiro wciąż nie jest w stanie pilotować, Zero Dwa zostaje zmuszona do pilotowania z Mitsuru, gdy pasożyty są zagrożone.

Fabuła Edytuj

Odcinek rozpoczyna się od retrospekcji z dzieciństwa w Garden, kiedy Hiro wymyślił imię dla Ichigo. Po chwili Mitsuru także prosi o imię.

Hachi i Nana rozmawiają o Hiro i Zero Two. Są zdziwieni, że Hiro po locie z 002 odniósł tak małe obrażenia. Hachi wnioskuje, że jest "wyjątkową próbką".

Hiro i Goro rozmawiają na pomoście przed ich domem, Goro pyta czy wydarzyło się coś pomiędzy nim, a Ichigo. Odpowiada, że nic o tym nie wie. Temat schodzi na Zero Two. Hiro oświadcza, że chce pilotować franxxa z 002 jeszcze raz, aby upewnić się czy to umie (ostatni raz był nieświadomy). Goro opowiada Hiro, że nikt nie pilotował z nią więcej niż 3 razy. Odpowiada :" Jeżeli Zero Two jest jedyną, z którą mogę latać, to muszę z nią to robić".

W tym samym czasie reszta drużyny rozmawia w domu czy Hiro ma jakiekolwiek szanse na zostanie pasożytem. Ichigo odpowiada :"Jeśli  Hiro zostanie pasożytem, wspomoże nas w walce".

Zero Two obserwuje samotnie trenującego Hiro w jednostce treningowej.

Hiro podchodzi do Zero Two, która siedzi i opiera się o ścianę. Wydaje mu się, że śpi, aż nagle mówi, żeby przestał się gapić. Wspólnie idą na taras widokowy. Nagle Zero Two wskakuje na barierkę zawieszoną kilkaset metrów na ziemią. Zero Two mówi do Hiro, że to miasto jest "pozbawione życia". Hiro bardzo się o nią martwi i prosi, aby wracała. 002 pyta swojego partnera cy nie chciałby z nią uciec. Zero Two wraca do Hiro niesamowitymi akrobacjami i mówi, że to był żarcik.

W pokoju strategicznym Hachi i Nana omawiają dzieciom im dzisiejszą misję. Drużyna 13 zmierzy się z Klaxozaurami typu Conrad. Nana mówi, że Strelizia nie weźmie udziału w misji. Hiro jest załamany, że nie dostał drugiej szansy pilotowania z Zero Two.

Franxxy wyruszyły, lecz Chlorophytum ma problem (Ikuno nie może się połączyć). Inne franxxy wyruszyły pod ziemię do 8 poziomu. Oddział 13 zauważył Klaxozaura i wyrusza do ataku. Potwór zaatakował Argentea, a Miku straciła przytomność. Potwór wezwał posiłki.

Zero Two informuje, że jeśli jej nie wyślą cały oddział zginie. Hiro prosi, aby pilotować razem z nią. Hachi odmawia, ponieważ Hiro nie jest oficjalnym pasożytem. Mitsuru zgłasza się na ochotnika, lecz Zero Two odpowiada, że chce lecieć tylko z Hiro i pyta co o tym sądzi. Odpowiada, aby leciała z Mitsuru. Zero Two jest bardzo zawiedziona.

Miku odzyskuje przytomność i Zorome od razu się na nią rzuca, aby ją przytulić. Miku mówi, że to do niego niepodobne. Argentea powraca. Wszystkie 3 franxxy wycofują się do głównego szybu. Nagle z góry przylatuje Strelizia. Argentea, Genista i Delphinium wycofują się, a Zero Two zaczyna walke razem z Mitsuru przeciwko Klaxozaurom. Mitsuru jest bardzo podniecono, mówi, że nigdy nie czuł tak dużej mocy. Mitsuru przechwala się i pyta Zero Two czy nie zostanie jej partnerem, a stworzą najlepszą parę. Zero Two pokazuje Mitsuru jej prawdziwą moc.

Oddział 13 rozmawia po nieudanej misji. Myślą co poszło nie tak, aż tu nagle widzą Strelizię, Zero Two oraz nieprzytomnego Mitsuru. Zero Two ogłasza przy wszystkich, że tylko Hiro może być jej ukochanym oraz, że tylko z nim chce pilotować franxxa.

Postacie Edytuj