FANDOM

Ichigo – Jest jedną z głównych postaci w "DARLING in the FRANXX". Jej kod to "15". Pilotuje Delphinium wraz z Goro. Ichigo jest aktualnym liderem 13 drużyny.

Charakterystyka

Wygląd

Ichigo jest niską kobietą z zielonymi oczami. Posiada krótkie, ciemno-niebieskie włosy które zakrywają jej prawe oko z białą spinką która trzyma jej grzywke po lewej stronie.

Osobowość

Jako prymuska jest ona widziana jako naturalny-lider. Zawsze była impulsywna i napędzana przez jej uczucia. Jest bardzo opiekuńcza o Hiro, ponieważ od dzieciństwa była jego przyjaciółką. Dba o jego dobre samopoczucie, pomimo jej chłodnej postawy.

Biografia

Podobnie jak pozostali członkowie jej jednostki, Ichigo została wychowana w Ogrodzie gdzie została wyszkolona, aby stać się pistilem. Ze względu na jej duży potencjał, dostała kod 015 i otrzymała specjalne traktowanie.

Pewnego dnia, kiedy Hiro podaje piłkę, ona ląduje pod stopami Ichigo. Siedzi płacząc nie podnosząc wzroku. Ichigo zastanawia się czy jest dziwna, ponieważ wszyscy przestali okazywać emocje, chociaż nadal płacze i mówi, że chce być jak wszyscy inni. Pyta, czy powinna dostać więcej zastrzyków.

Odcinek 1: Samotny i Jeszcze Raz Samotny

Odcinek 2: Co to znaczy być połączonym

Odcinek 3: Walczące Marionetki

Odcinek 4: Fru, Fru

Odcinek 5: Twój Cierń, Mój Znak

Odcinek 6: Ukochany we FRANXX

Odcinek 7: Moratorium Spadających Gwiazd

Odcinek 8: Chłopcy x Dziewczyny

Odcinek 9: Trójkątna Bomba

Odcinek 10: Wieczne Miasto

Odcinek 11: Zamiana Partnerami

Odcinek 12: Ogród, w którym wszystko się zaczęło

Odcinek 13: Potwór i książę

Odcinek 14: Spowiedź z Grzechów

Odcinek 15: Nierozłączny Król Ptak

Odcinek 16: Dni Naszego życia

Odcinek 17: Raj

Odcinek 18: Gdy Drzewo Wiśni Zakwita

Odcinek 19: Nieludzkość

Odcinek 20: Nowy Świat

Odcinek 21: Dla ciebie mój drogi

Relacje

Hiro

Hiro i Ichigo są dobrymi przyjaciółmi i martwią się o siebie. Ichigo jest zazdrosna o Hiro jeżdzącym z Zero Two, ale z powodu jej wychowania w nie pełni rozumie jej uczuć i nie rozumie, dlaczego widzenie ich razem tak bardzo ją boli. Zaakceptowała to po jakimś czas. Kiedy Zero Two została odesłana z 13 plantacji, Hiro próbował gonić za nią, ale Ichigo przychodzi, by wyznać jej uczucia i pocałować go. Kiedy mówi mu, że go kocha, Hiro obserwuje niebo, w którym odlatuje Zero Two.

Kiedy Ichigo zsynchronizowała się z Hiro w Delphinium, Ichigo zobaczyła prawie wszystkie wspomnienia Hiro o Zero Two. W końcu zrezygnowała z pogoni za Hiro i wspiera go przy użyciu Delphinium by wysłać Hiro bezpośrednio do Strelizii, aby Hiro mógł porozmawiać ze swoją ukochaną.